W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
Wzmocnij swoją sprzedaż dzięki odkryciom neuronauk, które rewolucjonizują sprzedaż w wymiarze rozmowy z klientem oraz motywacji i zarządzania handlowcami - dr Wouter van den Berg

Wzmocnij swoją sprzedaż dzięki odkryciom neuronauk, które rewolucjonizują sprzedaż w wymiarze rozmowy z klientem oraz motywacji i zarządzania handlowcami

Neurosprzedaż

dr Wouter van den Berg

26 marca 2019
Hotel Westin
ul. Jana Pawła II 21, Warszawa

Idea konferencji

Wbrew pozorom cyfrowe realia sprzedaży nie deprecjonują roli handlowców. Jednak aby skutecznie sprzedawali, musisz zweryfikować ich dotychczasowe metody i dopasować je do nowej wiedzy z zakresu neuronauk oraz genetyki. Przełomowe odkrycia w tych dziedzinach pozwalają optymalizować techniki sprzedażowe pod kątem wzbudzania zaufania, sympatii czy zapadania w pamięć klientom.

Wiedza o mechanizmach rządzących ludzkimi reakcjami pozwoli Ci nie tylko lepiej zrozumieć wszystkich decydentów w procesie zakupowym, lecz także własnych handlowców. Pomoże Ci to skuteczniej nimi zarządzać, efektywniej ich motywować i wspierać w rozwoju. Neuronauki już dawno potwierdziły, że DNA nie jest niczyim przeznaczeniem. Wykorzystaj nowe potężne narzędzie, dzięki któremu radykalnie zmienisz sposób kierowania sprzedażą, zwiększając jej zyskowność.

Idea konferencji

PODCZAS TEJ SESJI:

  • dowiedz się, jak neuronauki zmieniają interakcje między klientem a sprzedawcą we wszystkich fazach procesu sprzedażowego
  • zrozum naturalne ograniczenia handlowców i pomóż im je świadomie pokonywać, podnosząc ich efektywność i zaangażowanie w realizację budżetu
  • przekonaj się, jak indywidualizować motywowanie handlowców pod kątem ich predyspozycji, przyspieszając tym samym pozytywne zmiany w ich zachowaniu
  • zainspiruj się historiami firm, które odnotowały znaczny wzrost sprzedaży dzięki wykorzystaniu w praktyce wiedzy o mechanizmach z zakresu neuronauk
  • zastosuj najnowsze naukowe metody przełamywania barier w pozyskaniu i utrzymywaniu klienta

Wyzwanie

Neuronauki rewolucjonizują świat biznesu. Jak i gdzie mogę zastosować je w sprzedaży?

Nastała era neuronauk! Neurobiolodzy, neurolodzy, neuropsycholodzy i inni przedstawiciele neurodziedzin rzucają zupełnie nowe światło na biznes. Obalają wiele powszechnych prawd związanych z zarządzaniem sobą, zespołami, a nawet całymi organizacjami. Czy wiesz, że najnowsze odkrycia mają coraz większe przełożenie na wiele aspektów sprzedaży, w tym zarządzanie handlowcami, rekrutację, rozmowy sprzedażowe?

Oto tylko wybrane pytania, na które neuronauki dostarczają konkretnych odpowiedzi:

  • Jak klienci podejmują decyzje zakupowe i co zwiększa ich zaufanie do handlowców?
  • Jak rozpoznać potencjalną gwiazdę sprzedaży jeszcze na etapie rekrutacji?
  • Dlaczego powinieneś tworzyć zespoły sprzedażowe pod kątem profilów osobowościowych?
  • Jakie nawyki związane z zarządzaniem sobą i innymi należy jak najszybciej porzucić?

Coraz trudniej znaleźć wiarygodne źródła wiedzy

Dzięki wnioskom z przełomowych badań problemy, z którymi do tej pory trzeba było radzić sobie intuicyjnie, mają proste, naukowe, a przede wszystkim skuteczne rozwiązania. Sęk w tym, że mało kto potrafi do nich dotrzeć i efektywnie przekuć je w działania. Brakuje źródeł, gdzie najnowsze odkrycia przełożone są z języka nauki na język biznesu.

Rozwiązanie

Zwiększaj efektywność procesów sprzedaży i skutecznie nią zarządzaj dzięki narzędziom BrainCompass

Złam kod biologiczny klientów, handlowców i własny, by osiągać więcej w sprzedaży. Ucz się bezpośrednio od dr. Woutera van den Berga – twórcy platformy BrainCompass, która umożliwia identyfikowanie potencjału indywidualnego i handlowców na podstawie potwierdzonej naukowo oceny rozwoju osobistego i unikalnej analizy DNA. Poznaj praktyczne zastosowanie neuronauk w sprzedaży i zyskaj nowe – niewykorzystywane jeszcze przez polskie firmy – narzędzia pokonywania konkurencji!

Już na konferencji „Neurosprzedaż” poznasz wnioski z badań przeprowadzonych na ponad 80 000 menedżerów sprzedaży, handlowców i innych profesjonalistów. Ich zadziwiające wyniki pomogą Ci w rekrutacji handlowców, lepszym zarządzaniu ich aktywnościami, jasnym określaniu ich ról i zadań oraz właściwym ukierunkowaniu rozwoju, który przełoży się na wzrost ich skuteczności.

Odkryj tajniki mózgu, zyskując klucz do serc i portfeli klientów

Wszystko, co robimy, stanowi konsekwencję sygnałów elektrycznych i chemicznych w mózgu. Znając te mechanizmy, możesz tak poprowadzić rozmowę sprzedażową, by wzbudzić większe zaufanie i przyspieszyć zakup. Nie potrzebujesz wcale najbardziej utalentowanych handlowców, by tego dokonywać. Wystarczy, że przekujesz najnowszą wiedzę w codzienne działania – Twoje i Twoich pracowników.

Rozwiązanie

Prelegenci

Lojalny klient? Tak, to możliwe! - Eric Almquist, główny prelegent konferencji

GOŚĆ SPECJALNY:

dr Wouter van den Berg

Neuroekonomista, który opracował metodę łączenia badań DNA i odkryć neuronauk umożliwiającą stworzenie unikalnych narzędzi do rozwoju osobistego i zawodowego. Współzałożyciel BrainCompass – firmy badawczej, która od ponad 25 lat pomaga ludziom osiągnąć pełnię ich potencjału.

Pokazuje, jak wykorzystywać mechanizmy psychologiczne do budowania głębokich relacji biznesowych i domykania sprzedaży. Na co dzień opracowuje metody rozwoju, dzięki którym liderzy pokonują swoje słabości oraz wykorzystują naturalne talenty i ukrytą siłę drzemiącą w ich DNA.

Lojalny klient? Tak, to możliwe! - dr Witold Jankowski, Redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz prezes ICAN Institute

dr Witold Jankowski

Redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz prezes ICAN Institute. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami w dziedzinie innowacji, takimi jak dr Alex Osterwalder czy prof. Hal Gregersen. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi (Harvard Business School, Human Synergistics International, Communispond, Marshal Goldmitsh Group). Doświadczony wykładowca: w latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od tamtego czasu prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (ManagementTM, Strategic Leadership AcademyTM, Personal Leadership AcademyTM). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

dr Irena Eris

Program konferencji

09.00 – 09.30

Rejestracja i networking przy kawie

09.30 – 09.45

Rozpoczęcie konferencji

Adrianna Wardzała
„Harvard Business Review Polska”

09:45 – 10:45

Neurosprzedaż - dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute i redaktor naczelny Harvard Business Review Polska

Jak neuronauki zmieniają świat biznesu i zasady komunikacji w sprzedaży?

  • Przełomy na styku technologii i biologii: co wynika z nich dla biznesu i dla sprzedaży?
  • Klient jako algorytm: jak odkryć jego tajemnice i „zhakować” go (oczywiście etycznie) w procesie sprzedażowym?
  • Jakie czynniki sprzyjają pomyślnym interakcjom klient – sprzedawca w procesie tworzenia wartości?
  • Koncepcja 3K, czyli kontekst, kontrast i konkret
  • 5 technik komunikacyjnych, dzięki którym połączysz sprzedaż z marketingiem
  • Jak tworzyć zapadającą w pamięć historię o produkcie lub usłudze?
  • 3 elementy skutecznej rozmowy sprzedażowej, dzięki którym przyspieszysz decyzje zakupowe klientów

dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

10:45 – 11:00

Zapraszamy na kawę

11:00 – 12:30

Neurosprzedaż - dr Wouter van den Bergo, główny prelegent konferencji

Neurosprzedaż – rewolucja w rekrutacji, zarządzaniu handlowcami i wywieraniu wpływu na klienta (część I)

  • Jak funkcjonuje mózg i co z tego wynika dla sprzedaży?
  • Rekrutacja i rozwój handlowców – czego uczą nas neuronauki?
  • Kiedy badania DNA zrewolucjonizują rekrutację w sprzedaży i zminimalizują ryzyko błędnych decyzji… do zera?
  • Wywieranie wpływu – które obszary mózgu musisz uruchomić, by klient nie mógł się oprzeć Twojej ofercie (w swoim własnym interesie)?

dr Wouter van den Bergo
gość specjalny

12:30 – 13:30

Zapraszamy na lunch

13:30 – 15:00

Neurosprzedaż - dr Wouter van den Bergo, główny prelegent konferencji

Neurosprzedaż – rewolucja w rekrutacji, zarządzaniu handlowcami i wywieraniu wpływu na klienta (część II)

  • 5 odkryć neuronauk, które przekonają Ciebie (i handlowców!) do zmiany podejścia do rozmów sprzedażowych
  • Motywacja i zarządzanie wynikami. Jak wiedza o biochemii mózgu pozwala skutecznie modelować zachowania handlowców?
  • Sekrety produktywności. Dowiedz się, jak uzyskać optymalną wydajność i maksymalne zaangażowanie handlowców
  • Osiąganie sukcesu w sprzedaży i... w życiu – jak przeprogramować mózg, by wykorzystać pełnię swojego potencjału?

dr Wouter van den Bergo
gość specjalny

15:00 – 15:15

Zapraszamy na kawę

15:15 – 15:45

Neurosprzedaż - dr Wouter van den Bergo, główny prelegent konferencji

Neuronauki a efektywne zespoły sprzedażowe

  • 4 profile osobowości handlowców i klientów – co z tego wynika dla zarządzania sprzedażą?
  • Jak zwiększyć wydajność zespołu sprzedażowego poprzez równoważenie różnych typów osobowości?
  • Jak uczyć handlowców rozmowy z różnymi neuroprofilami klientów?
  • Klasyfikacja handlowców a różnicowanie sposobu zarządzania i delegowania zadań potęgujące zyski ze sprzedaży
  • Nowe podejście do udzielania informacji zwrotnych: jak przekazywać pozytywny i negatywny feedback, by wywoływał pożądane reakcje ze strony handlowców?
  • Stop zmianom na siłę: dlaczego moc Twego zespołu tkwi w naturalnych predyspozycjach i atutach jego członków?
  • Coaching i rozwój handlowców w świetle neuronauk. Jak przekonać pracowników do porzucenia starych przyzwyczajeń?

Paula Wąsowska
DBA

15:45 – 16:00

Zapraszamy na kawę

16:00 – 16:45

Warsztat dla uczestników Elite Sales Program

Cennik

do 22 lutego 2019 EARLY BIRD

Cena standardowa

4 383,30

zł netto

Zgłoś udział »

Cena dla nowych Klientów z prenumeratą Basic HBRP

3 800,48

zł netto

Zgłoś udział »

Cena dla Klientów ICAN i Prenumeratorów HBRP

2 849,05

zł netto

Zgłoś udział »

Partner Klubu Elite Sales Program

dr Irena Eris

Gwarancja korzyści HBRP

Ty również możesz wygrywać dzięki programowi rozwoju miękkich umiejętnosci przywódczych!

Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!

Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.

dr Witold Jankowski - redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”